METRO AG
METRO AG
Обслуговуючи понад 17 млн клієнтів у світі, METRO забезпечує професійних клієнтів, приватних підприємців якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії.
Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: вже протягом 8 років поспіль компанія входить до світового індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index. Компанія представлена у понад 30 країнах та надає робочі місця понад 95 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2020/21 фінансовому році склав 24,8 млрд. євро.
ІСТОРІЯ METRO AG
1964 року у місті Мюльгайм (Рурський регіон, Німеччина) відкривається перший оптовий магазин METRO.
1966 року METRO запроваджує революційну рекламу - щотижневий каталог.
METRO відкриває декілька магазинів у різних містах Німеччини.
У 1968 році відкриття в Нідерландах (під брендом MAKRO). Також відкриття ТЦ в Бельгії, Франції, Австрії, Іспанії та Італії.
1996 року відкривається магазин у Шанхаї, завдяки чому METRO стає першою міжнародною оптовою компанією в Китаї.
2004 рік - 40-річниця бренду METRO. Провідна міжнародна оптова компанія самообслуговування, з 500 магазинами у 27 країнах світу.
У 2009 році виведено на ринок шість власних брендів.
2013 року сервіс доставки стає одним з найбільших успіхів бренду, забезпечуючи продажі на суму понад 2 млрд. євро.
METRO AG сьогодні
У січні 2022 року компанія METRO представила свою нову стратегію зі зростання «sCore». У найближчі роки компанія має на меті прискорити темпи свого зростання, максимізувати ціннісні пропозиції та, з довгостроковими цілями до 2030 року, розширити свої позиції провідної оптової компанії з продажу харчових продуктів.
Бізнес-стратегія «sСore» з амбітними цілями до 2030 року!
Ми прагнемо стати головним партнером HoReCa, заохотити кінцевих споживачів до ОПТОКУЛЬТУРИ, забезпечити мультиканальність взаємодії та розвивати культуру всеосяжної клієнтоцентричності. У цьому нам допоможуть наші ключові переваги: релевантний стислий та стабільний асортимент; «виразні» та якісні власні марки; щоденно вигідні ціни; відмінний сервіс та трансформація в мультиканальний центр торгівлі.
Наша мета — стабільно зростати щороку. Досягти цього нам допоможе впровадження LEAN-підходу на всіх рівнях, та максимальна діджиталізація процесів.
Разом ми зможемо досягти будь-яких вершин!
Це означає – постійне удосконалення асортименту для задоволення всіх потреб професійних клієнтів. Крім того, METRO продовжуватиме зосереджуватися на сталому розвитку бізнесу. Основними цілями стратегії зі сталого розвитку METRO є досягнення кліматичної нейтральності до 2040 року, запобігання утворенню пластикових і харчових відходів, а також продовження розширення асортименту екологічно чистих продуктів.
Станьте частиною нашої команди
Ми прагнемо стати головним партнером HoReCa та заохотити клієнтів до ОПТОКУЛЬТУРИ. Тому наш курс на побудову культури всеосяжної клієнтоцентричності, де кожен гравець команди МЕТRО Україна щодня впливає на підвищення цінності для наших клієнтів і може самостійно та зважено приймати рішення для покращення клієнтського досвіду. Втілювати стратегію кожного дня команді фахівців допомагають ПРОСТІ ІСТИНИ МЕТRO, згідно з якими:
-Внесок кожного – це крок для досягнення наших цілей!
-Люди – це основа основ METRO!
-Наше прагнення – це пальне, яке живить нас!
-Наша сила – у нашій єдності!
Ціннісна пропозиція METRO уособлює культуру “Care to Dare” — середовище, в якому кожен дбає про інших та про бізнес і відчуває турботу про себе, завдяки чому не боїться ризикувати. Реалізовуй свій талант разом з МЕТRO!
Перейти до актуальних вакансій