JUMP TO CONTENT

METRO AG

METRO AG

Обслуговуючи понад 17 млн клієнтів у світі, METRO забезпечує професійних клієнтів, приватних підприємців якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії.  

Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: вже протягом 8 років поспіль компанія входить до світового індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index. Компанія представлена у понад 30 країнах та надає робочі місця понад 95 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2020/21 фінансовому році склав 24,8 млрд. євро.


ІСТОРІЯ METRO AG

Перший оптовий магазин METRO


1964 року у місті Мюльгайм (Рурський регіон, Німеччина) відкривається перший оптовий магазин METRO.

Революційна реклама


1966 року METRO запроваджує революційну рекламу - щотижневий каталог.

Розвиток у Німеччині


METRO відкриває декілька магазинів у різних містах Німеччини.

METRO виходить на ринки Європи


У 1968 році відкриття в Нідерландах (під брендом MAKRO). Також відкриття ТЦ в Бельгії, Франції, Австрії, Іспанії та Італії.


METRO - перша міжнародна оптова компанія в Китаї


1996 року відкривається магазин у Шанхаї, завдяки чому METRO стає першою міжнародною оптовою компанією в Китаї.

500 магазинів у 27 країнах світу


2004 рік - 40-річниця бренду METRO. Провідна міжнародна оптова компанія самообслуговування, з 500 магазинами у 27 країнах світу.

Поява власних марок


У 2009 році виведено на ринок шість власних брендів.

Розвиток послуги з доставки


2013 року сервіс доставки стає одним з найбільших успіхів бренду, забезпечуючи продажі на суму понад 2 млрд. євро.

METRO AG сьогодні

У січні 2022 року компанія METRO представила свою нову стратегію зі зростання «sCore». У найближчі роки компанія має на меті прискорити темпи свого зростання, максимізувати ціннісні пропозиції та, з довгостроковими цілями до 2030 року, розширити свої позиції провідної оптової компанії з продажу харчових продуктів. 



Бізнес-стратегія «sСore» з амбітними цілями до 2030 року!

Ми прагнемо стати головним партнером HoReCa, заохотити кінцевих споживачів до ОПТОКУЛЬТУРИ, забезпечити мультиканальність взаємодії та розвивати культуру всеосяжної клієнтоцентричності. У цьому нам допоможуть наші ключові переваги: релевантний стислий та стабільний асортимент; «виразні» та якісні власні марки; щоденно вигідні ціни; відмінний сервіс та трансформація в мультиканальний центр торгівлі.

Наша мета — стабільно зростати щороку. Досягти цього нам допоможе впровадження LEAN-підходу на всіх рівнях, та максимальна діджиталізація процесів.

Разом ми зможемо досягти будь-яких вершин!

Це означає – постійне удосконалення асортименту для задоволення всіх потреб професійних клієнтів. Крім того, METRO продовжуватиме зосереджуватися на сталому розвитку бізнесу. Основними цілями стратегії зі сталого розвитку METRO є досягнення кліматичної нейтральності до 2040 року, запобігання утворенню пластикових і харчових відходів, а також продовження розширення асортименту екологічно чистих продуктів.