JUMP TO CONTENT

Переваги

Ціннісна пропозиція METRO уособолює культуру Care to Dare- середовище,  в якому кожен/-на дбає про інших та про бізнес і відчуває турботу про себе ( CARE) , задяки чому не боїться ризикувати (DARE).

Нижче ви знайдете нашу ціннісну пропозицію та її елементи, в яких


Heading

  • 4,7 з 5 балів - задоволеність наших працівників якістю страхування
  • 66% співробіників/-ць щороку підключаються до програми корпоративне медичне страхування (більше 2000 працівників)
  • для окремої категорії працівників доступна опція гнучкої програми страхування, яка дозволяє персоналізувати програму до своїх потреб
  • близько 10 000 грн на рік в середньому економить співробітник/-ця на лікування по нозології ГРВІ за рахунок страхування
  • Це фінансовий захист, що гарантує матеріальну підтримку у складних обставинах, пов'язаних із наслідками травм, захворювань та у випадку смерті
  • 100 % співробітників/-ць мають право на страхування життя
  • Можливість застрахуватися з першого робочого дня в компанії

    Лінія психологічної підтримки допомагає дбати про власне ментальне здоров'я

  • близько 1000 індивідуальних консультацій з психологом отримано співробіниками/-цями за попередній рік
  • більше ніж 973 консультації психологів отримали наші колеги у 2023 році
  • 9,5 з 10 балів - оцінка наших співробітників-ць задоволеності консультаціями
  • кожному/-ній співробітнику/-ці доступні 12 індивідуальних консультацій з психологом протягом року, витрати на які покриває компанія
  • близько 2 млн грн допомоги для співробітників/-ць виплачує компанія щороку
  • близько 225 співробітників/-ць користується цією можливістю щороку
  • близько 600 співробітників/-ць із своїми сім'ями переміщені поза межі своєї основної локації у зв'язку із початком повномаштабної війни
  • 25 000 000 грн допомоги виплатили на евакуацію співробітників і їхніх сімей під час повномаштабної війни
  • компанія підтримує ветеранів та ветеранок компанії, надаючи матеріальну допомогу на лікування/реабілітацію/медогляд/соціально-побутові потреби/протезування тощо
  • 100% торгівельних центрів METRO забезпечені сучасними засобами для надання першої медичної допомоги, половина з яких вже обладнані автоматичними дефібриляторами
  • 100% співробітників мають можливість щорічно проходити тренінги з першої домедичної допомоги
  • METRO Україна першою серед фуд-рітейлерів було сертифіковано за ISO 45001:2018. "Cистема управління охороною здоров'я та безпекою прац"і
  • більше 1330 ідей надали наші співробітники/-ці щодо покращення безпеки в торгівельних центрах в рамках програми виявлення Near Miss за попередній рік
  • 100 % співробітників можуть отримати знижку на товари в METRO та зекономити до 4000 грн на місяць



Heading

    Програма "Дай 5!" створена для того, щоб винагороджувати співробітників/-ць за їх активність, турботу та лояльність. Система електронних балів у Chef-Bot не просто дарує бали за різноманітні ініціативи, але й дає можливість висловити свою вдячність і "дати 5" будь-кому з колег. Вдячність перераховується у вигляді 5 балів, які списуються з вашого балансу і нараховуються на баланс колеги.

  • програма повністю діджиталізована та доступна в корпоративному чат-боті для 100% зареєстрованих співробітників/-ць
  • 100 % співробітнків/-ць можуть як передавати та отримувати М-бали за активність, турботу та лояльність, так і витрачати накопичені М-бали для отримання подарунків у магазині подарунків
  • більше 1000 подарунків отримано за попередній рік
  • більше 1500 співробітники/-ці "дали 5" іншим

    METROДумці - це простір, створений для підтримки добробуту співробітників/-ць, об'єднаних інтересами та викликами, який допомагає дбати про себе, свої захоплення та надає можливість знайти своїх однодумців.

  • до першого сезону METROдумців, простору створеного для підтримки добробуту співробітників/-ць, доєналися 490 учасників/-ць
  • простір складався з трьох спільнот, які націлені на підтримку соціального, ментального та фізичного добробуту
  • підтримували спільноти 16 майстрів/-инь
  • у проведенні консультацій, вебінарів та марафонів допомагали 9 зовнішніх експертів/-ок

    Ми перейшли на гнучкий режим роботи офісу з 2020 року. Якщо притримуватися простих правил у призначені зустрічей та комунікацій, а також налагодити домашній та особистий ритм і побут - це дуже просто. Навички працювати віддалено допомогли нам під час повномасштабного вторгнення, тому ми не відмовляємося від цього формату й надалі

  • офіс METRO Україна працює у гнучкому форматі з 2020 року у форматі ко-воркінгу (без закріплених робочих місць)
  • співробітники/-ці наших ТЦ та мультиканальних центрів продажу мають завчасно сплановані робочі зміни.



Heading

  • 100% співробітників/-ць мають доступ 24/7 до навчальних матеріалів та тренінгів з комп'ютера чи смартфона
  • сотні тренінгів та навчальних програм, створених як в Україні, так і за кордоном, доступні всім
  • всі співробітники/-ці щороку проходять обов'язкове навчання на платформі MPOWER
  • 4,8 з 5 балів - середня оцінка навчань на платформі
  • з 2023 року кожен/-на співробітник/-ця оцінюються в системі MPOWER (наша автоматизована система, яка дає нам доступ 24/7 до сотень тренінгів та навчальних програм з комп'ютера чи смартфона)
  • для всіх співробітників/ць діє однаковий підхід для оцінки ефективності та потенціалу
  • дозволяє ефективно планувати інвестиції у навчання співробітників/-ць та у перегляд компенсацій

    Гільдія "Like a Chef" об'єднує всю команду навколо віри у власні торгові марки та їх цінність для HoReCa. Тут ми вивчаємо асортимент, дегустуємо, готуємо, ділимося рецептами, зустрічаємося з експертами - все заради клієнтів!

  • 6 випусків кулінарних майстер-класів, в яких 27 учасників команди разом знаходили відповіді на питання: Чому шеф-кухарі та ресторатори щоразу обирають продукти METRO? Як легко та смачно готувати вдома? Як обрати ідеальне поєднання смаків вина та страв?
  • спільнота у телеграм каналі, яка об'єднала однодумців, що розкривають разом секрети HoReCa
  • 24 навчальні лекції, які дозволяли охопити кухні світу та продукти, які в них використовуються
  • 7 навчальних планів доступних нашим співробітникам/-цям на платформі MPOWER
  • близько 600 співробітників/-ць взяли участь у заходах, присвячених розумінню діджитальної трансформації
  • запущено бібліотеку інструкцій з користування системами, достуну кожному/-ній співробітнику/-ці
  • створені навчальні плани "Управління змінами", "Управління проєктами" та "Дизайн мислення"
  • 1225 співробітників/-ць пройшли навчання у програмі підготовки та розвитку лідерів Future Leaders
  • 78% з них отримали підвищення по посаді
  • 88% керівників/-ць виросли з внутрішнього резерву талантів



Heading

  • з 24 лютого 2022 року METRO Україна передала понад 58 млн грн благодійної допомоги, насамперед на потреби ЗСУ, зокрема 396 військових частин та ТрО
  • долучились до соціальної програми "Безпечна школа", в межах якої було облаштовано 20 укриттів у 6 регіонах України
  • за 10 років співпраці з Foodbank METRO Україна пожертвувала продукти харчування та непродовольчі товари на суму понад 25 млн грн
  • загалом METRO Україна донатить продукти харчування та непродовольчі товари майже 100 фондам: це щорічні благодійні кампанії, пожертвування місцевим організаціям, підтримка ЗСУ тощо

    Програма "Друзі METRO" це програма сприяння працевлаштуванню.

  • наші співробітники/-ці рекомендують METRO Україна як роботодавця своїм близьким, друзям та знайомим, завдяки чому закривається близько 20% вакансій
  • 149 співробітників скористалися програмою та отримали бонуси за рекомендацію кандидата в середньому у сумі 2 860 грн
  • у 2023 році запроваджено програму, яка стала невід'ємною складовою платформи безбар'єрності METRO Україна
  • проведено 6 зустрічей з військовими, психологами, волонтерами/-ками, щоб підготуватися до повернення ветеранів та ветеранок
  • запроваджено заходи з турботи про ментальний, фізичний, фінансовий добробут та юридичну підтримку з питань пов'язаних зі статусом ветерана/ветеранки