Переваги
Ціннісна пропозиція METRO уособолює культуру Care to Dare- середовище, в якому кожен/-на дбає про інших та про бізнес і відчуває турботу про себе ( CARE) , задяки чому не боїться ризикувати (DARE).
Нижче ви знайдете нашу ціннісну пропозицію та її елементи, в яких
Heading
МЕДИЧНЕ СТРАХУВАННЯ
- 4,7 з 5 балів - задоволеність наших працівників якістю страхування
- 66% співробіників/-ць щороку підключаються до програми корпоративне медичне страхування (більше 2000 працівників)
- для окремої категорії працівників доступна опція гнучкої програми страхування, яка дозволяє персоналізувати програму до своїх потреб
- близько 10 000 грн на рік в середньому економить співробітник/-ця на лікування по нозології ГРВІ за рахунок страхування
СТРАХУВАННЯ ЖИТТЯ
- Це фінансовий захист, що гарантує матеріальну підтримку у складних обставинах, пов'язаних із наслідками травм, захворювань та у випадку смерті
- 100 % співробітників/-ць мають право на страхування життя
- Можливість застрахуватися з першого робочого дня в компанії
ЛІНІЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ
- близько 1000 індивідуальних консультацій з психологом отримано співробіниками/-цями за попередній рік
- більше ніж 973 консультації психологів отримали наші колеги у 2023 році
- 9,5 з 10 балів - оцінка наших співробітників-ць задоволеності консультаціями
- кожному/-ній співробітнику/-ці доступні 12 індивідуальних консультацій з психологом протягом року, витрати на які покриває компанія
Лінія психологічної підтримки допомагає дбати про власне ментальне здоров'я
МАТЕРІАЛЬНА ДОПОМОГА
- близько 2 млн грн допомоги для співробітників/-ць виплачує компанія щороку
- близько 225 співробітників/-ць користується цією можливістю щороку
- близько 600 співробітників/-ць із своїми сім'ями переміщені поза межі своєї основної локації у зв'язку із початком повномаштабної війни
- 25 000 000 грн допомоги виплатили на евакуацію співробітників і їхніх сімей під час повномаштабної війни
- компанія підтримує ветеранів та ветеранок компанії, надаючи матеріальну допомогу на лікування/реабілітацію/медогляд/соціально-побутові потреби/протезування тощо
БЕЗПЕЧНІ УМОВИ ПРАЦІ
- 100% торгівельних центрів METRO забезпечені сучасними засобами для надання першої медичної допомоги, половина з яких вже обладнані автоматичними дефібриляторами
- 100% співробітників мають можливість щорічно проходити тренінги з першої домедичної допомоги
- METRO Україна першою серед фуд-рітейлерів було сертифіковано за ISO 45001:2018. "Cистема управління охороною здоров'я та безпекою прац"і
- більше 1330 ідей надали наші співробітники/-ці щодо покращення безпеки в торгівельних центрах в рамках програми виявлення Near Miss за попередній рік
ЗНИЖКИ ДЛЯ СПІВРОБІТНИКІВ
- 100 % співробітників можуть отримати знижку на товари в METRO та зекономити до 4000 грн на місяць
Heading
"ДАЙ 5!": ПРОГРАМА ВДЯЧНОСТІ
- програма повністю діджиталізована та доступна в корпоративному чат-боті для 100% зареєстрованих співробітників/-ць
- 100 % співробітнків/-ць можуть як передавати та отримувати М-бали за активність, турботу та лояльність, так і витрачати накопичені М-бали для отримання подарунків у магазині подарунків
- більше 1000 подарунків отримано за попередній рік
- більше 1500 співробітники/-ці "дали 5" іншим
Програма "Дай 5!" створена для того, щоб винагороджувати співробітників/-ць за їх активність, турботу та лояльність. Система електронних балів у Chef-Bot не просто дарує бали за різноманітні ініціативи, але й дає можливість висловити свою вдячність і "дати 5" будь-кому з колег. Вдячність перераховується у вигляді 5 балів, які списуються з вашого балансу і нараховуються на баланс колеги.
METROДУМЦІ: ПРОСТІР ДОБРОБУТУ
- до першого сезону METROдумців, простору створеного для підтримки добробуту співробітників/-ць, доєналися 490 учасників/-ць
- простір складався з трьох спільнот, які націлені на підтримку соціального, ментального та фізичного добробуту
- підтримували спільноти 16 майстрів/-инь
- у проведенні консультацій, вебінарів та марафонів допомагали 9 зовнішніх експертів/-ок
METROДумці - це простір, створений для підтримки добробуту співробітників/-ць, об'єднаних інтересами та викликами, який допомагає дбати про себе, свої захоплення та надає можливість знайти своїх однодумців.
ГНУЧКЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ ТА ЗАВЧАСНО СПЛАНОВАНІ ЗМІНИ
- офіс METRO Україна працює у гнучкому форматі з 2020 року у форматі ко-воркінгу (без закріплених робочих місць)
- співробітники/-ці наших ТЦ та мультиканальних центрів продажу мають завчасно сплановані робочі зміни.
Ми перейшли на гнучкий режим роботи офісу з 2020 року. Якщо притримуватися простих правил у призначені зустрічей та комунікацій, а також налагодити домашній та особистий ритм і побут - це дуже просто. Навички працювати віддалено допомогли нам під час повномасштабного вторгнення, тому ми не відмовляємося від цього формату й надалі
Heading
НАВЧАННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ ПЛАТФОРМІ MPOWER
- 100% співробітників/-ць мають доступ 24/7 до навчальних матеріалів та тренінгів з комп'ютера чи смартфона
- сотні тренінгів та навчальних програм, створених як в Україні, так і за кордоном, доступні всім
- всі співробітники/-ці щороку проходять обов'язкове навчання на платформі MPOWER
- 4,8 з 5 балів - середня оцінка навчань на платформі
ПРОЗОРА СИСТЕМА ОЦІНКИ
- з 2023 року кожен/-на співробітник/-ця оцінюються в системі MPOWER (наша автоматизована система, яка дає нам доступ 24/7 до сотень тренінгів та навчальних програм з комп'ютера чи смартфона)
- для всіх співробітників/ць діє однаковий підхід для оцінки ефективності та потенціалу
- дозволяє ефективно планувати інвестиції у навчання співробітників/-ць та у перегляд компенсацій
LIKE A CHEF: НАВЧАЛЬНА ГІЛЬДІЯ
- 6 випусків кулінарних майстер-класів, в яких 27 учасників команди разом знаходили відповіді на питання: Чому шеф-кухарі та ресторатори щоразу обирають продукти METRO? Як легко та смачно готувати вдома? Як обрати ідеальне поєднання смаків вина та страв?
- спільнота у телеграм каналі, яка об'єднала однодумців, що розкривають разом секрети HoReCa
- 24 навчальні лекції, які дозволяли охопити кухні світу та продукти, які в них використовуються
- 7 навчальних планів доступних нашим співробітникам/-цям на платформі MPOWER
Гільдія "Like a Chef" об'єднує всю команду навколо віри у власні торгові марки та їх цінність для HoReCa. Тут ми вивчаємо асортимент, дегустуємо, готуємо, ділимося рецептами, зустрічаємося з експертами - все заради клієнтів!
DIGIT.ALL: ПЛАТФОРМА ДІДЖИТАЛЬНОЇ ГРАМОТНОСТІ
- близько 600 співробітників/-ць взяли участь у заходах, присвячених розумінню діджитальної трансформації
- запущено бібліотеку інструкцій з користування системами, достуну кожному/-ній співробітнику/-ці
- створені навчальні плани "Управління змінами", "Управління проєктами" та "Дизайн мислення"
FUTURE LEADERS: КАР'ЄРНИЙ HUB
- 1225 співробітників/-ць пройшли навчання у програмі підготовки та розвитку лідерів Future Leaders
- 78% з них отримали підвищення по посаді
- 88% керівників/-ць виросли з внутрішнього резерву талантів
Heading
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
- з 24 лютого 2022 року METRO Україна передала понад 58 млн грн благодійної допомоги, насамперед на потреби ЗСУ, зокрема 396 військових частин та ТрО
- долучились до соціальної програми "Безпечна школа", в межах якої було облаштовано 20 укриттів у 6 регіонах України
- за 10 років співпраці з Foodbank METRO Україна пожертвувала продукти харчування та непродовольчі товари на суму понад 25 млн грн
- загалом METRO Україна донатить продукти харчування та непродовольчі товари майже 100 фондам: це щорічні благодійні кампанії, пожертвування місцевим організаціям, підтримка ЗСУ тощо
ПРОГРАМА "ДРУЗІ METRO"
- наші співробітники/-ці рекомендують METRO Україна як роботодавця своїм близьким, друзям та знайомим, завдяки чому закривається близько 20% вакансій
- 149 співробітників скористалися програмою та отримали бонуси за рекомендацію кандидата в середньому у сумі 2 860 грн
Програма "Друзі METRO" це програма сприяння працевлаштуванню.
ПРОГРАМА ПІДТРИМКИ ВЕТЕРАНІВ ТА ВЕТЕРАНОК
- у 2023 році запроваджено програму, яка стала невід'ємною складовою платформи безбар'єрності METRO Україна
- проведено 6 зустрічей з військовими, психологами, волонтерами/-ками, щоб підготуватися до повернення ветеранів та ветеранок
- запроваджено заходи з турботи про ментальний, фізичний, фінансовий добробут та юридичну підтримку з питань пов'язаних зі статусом ветерана/ветеранки
Станьте частиною нашої команди
Ми прагнемо стати головним партнером HoReCa та заохотити клієнтів до ОПТОКУЛЬТУРИ. Тому наш курс на побудову культури всеосяжної клієнтоцентричності, де кожен гравець команди МЕТRО Україна щодня впливає на підвищення цінності для наших клієнтів і може самостійно та зважено приймати рішення для покращення клієнтського досвіду. Втілювати стратегію кожного дня команді фахівців допомагають ПРОСТІ ІСТИНИ МЕТRO, згідно з якими:
-Внесок кожного – це крок для досягнення наших цілей!
-Люди – це основа основ METRO!
-Наше прагнення – це пальне, яке живить нас!
-Наша сила – у нашій єдності!
Ціннісна пропозиція METRO уособлює культуру “Care to Dare” — середовище, в якому кожен дбає про інших та про бізнес і відчуває турботу про себе, завдяки чому не боїться ризикувати. Реалізовуй свій талант разом з МЕТRO!
Перейти до актуальних вакансій